czwartek, 9 listopada 2017

Choinka - przygotowanie do świąt #2



Jakoś ostatnio straciłam zapał i chęci do prowadzenia tego bloga. Nie wiem, czy nie dać sobie trochę odpocząć od blogowego życia. Czasu też mniej, ale nawet nie o czas tu chodzi, ale nie mam chęci, ani ochoty.  Może niedługo mi przejdzie.
Zmieńmy ten pesymistyczny temat na moją robótkę. Choinka "I wish you a merry christmas". Dodam jeszcze koraliki i zrobię z niej choinkę z prawdziwego zdarzenia, tylko jak zdobędę potrzebne materiały. 


Dane techniczne:

  • kanwa beżowa (?) 16 ct 
  • mulina madeira 


#1 - Madonna 
MIŁEGO WEEKENDU 
POZDRAWIAM SERDECZNIE 
**********************************************
Zapraszam do wzięcia udziału w: HAFCIARSKIE WYZNANIA

24 komentarze:

  1. To taki paskudny okres, wiec i Ciebie widać dopadł chandrycznie, ale nie daj się. Choinka ciekawa. Nie uciekaj z blogosfery 🙂.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpocznij każda z nas czasem tego potrzebuje :) i wróć!
    Super choineczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna choinka! Odpocznij, naładuj akumulatory i wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może chwilka przerwy pomoże, byle nie za długa;) A może to pogoda tak działa pesymistycznie?
    Choineczka jest cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna choineczka! Mam nadzieję, że Twój nastrój wkrótce się poprawi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna jest ta choinka , miałam wzorek na jajo w identycznym stylu, uwielbiam takie hafty z napisami, może masz ochotę na wymianę wzorków ?? Bo ja bym bardzo chciała ta choinkę :-)
    Co do bloga , to ostatnio wiele osób straciło zapał do jego prowadzenia. Potrzebujesz odmiany to sobie zrób przerwę :-), tylko nie znikaj na zawsze !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Krásny stromček. Čo bude z výšivky?
    Pekný deň,
    A.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja zrobiłam sobie tez przerwe, dopiero niedawno wrocilam. i powiem ze taka przerwa byla mi bradzo potrzebna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeżeli potrzebujesz przerwy - zrób ją! Na pewno zatęsknisz, bo blogowanie to narkotyk...;) Świetna ta choinka, bardzo mi się spodobała.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie odpocznij i wróć:)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ta pogoda kiepsko wpływa na człowieka :). Ale odpoczynek jak najbardziej się należy więc jeśli tylko potrzebujesz to nikim i niczym się nie przejmuj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza choinka :) A mówiąc o blogowaniu... powinno Ci to sprawiać przyjemność. Czasem przerwa jest bardzo potrzebna, żeby na nowo wrócił zapał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tak czasem mam. To chyba dopada każdego blogera. Dlatego ja robię sobie dłuższą przerwę i wracam ze zdwojoną siłą zazwyczaj ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak to czasem jest, odpocznij...
    choinka śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpocznij, ale wróć, koniecznie. Hafcik bardzo łądny
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Choinka nawet bez koralików pięknie się prezentuje!
    Daj sobie kilka dni, a nawet więcej i z pewnością nabierzesz ochoty na dalsze blogowanie. Pozdrawiam i czekam na kolejne prace xxx:))

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo mi się podoba ta choinka!
    proponuję zrobić sobie kilka dni wolnego od bloga, a zapał wróci :). Nie pisać na siłę, bo tym bardziej się zniechęcisz

    OdpowiedzUsuń
  18. Ada, to szara i ponura pogoda tak wpływa na nasze nastroje. Zobaczysz, gdy pojawi się więcej słoneczka nastrój od razu będzie lepszy :*
    Choineczka śliczna, tak jak wszystkie Twoje prace <3
    Ściskam Cię serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Choinka już jest świetna <3
    Nieustannie podziwiam tempo w jakim powstają Twoje hafty i inne prace.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  20. Choineczka jest kochana jedyna w swoim rodzaju..;) Powiem Tobie jedno odpocznij.. Daj sobie lekkiego luzu.. Pozdrawiam..;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Hello!! I'am glad to read the whole content of this blog and am very excited. Thank you…
    บุนเดสลีกา

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna choineczka! U mnie przerwa samoczynnie nastała i tak jak piszą dziewczny..chcesz przerwy to sobie ją zrób a wrócisz że zdwojoną siłą. Nic na siłę.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Powstaje kolejny piękny haft. Szalejesz :-) Kochana, nic na siłę, bo to do niczego dobrego nie prowadzi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za odwiedziny i za każdy komentarz.